Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Vaporizér je zbožím ve smyslu § 1837 písm. g) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ("zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej tedy není možné vrátit") a proto, pokud je otevřený a zejména když je použitý, nelze od smlouvy odstoupit. Nicméně i tak je možné nám vaporizér vrátit do 20 dní od dne kdy je zákazník obdržel. Takové vrácení bude ale zpoplatněno částkou 400 Kč.

V dnešní "COVID" době je totiž problém takovýto vaporizér dále prodat. Musíme vyměnit náustky, sítka a vaporizér důkladně vyčistit a vydezinfikovat. Proto jsme se rozhodli, že sice vyzkoušení vaporizéru a následné vrácení budeme nadále umožňovat, ale budeme ho zpoplatňovat částkou 400 Kč. Pokud by ale náklady na uvedení vaporizéru do prodejního stavu tuto částku převyšovaly, zejména, je-li znečištění vaporizéru velké, vaporizér je poškozený apod., vyhrazujeme si právo tento poplatek navýšit, či vrácení vaporizéru odmítnout.

 

Pravidla a postup odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka

 

1. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodů nad rámec zákona (§ 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) a to do 20 dnů od převzetí zboží. Zákonná lhůta je 14 dnů. Pokud chce zákazník využít prodloužené lhůty 20 dnů na odstoupení od smlouvy, musí zboží poslat zpět v původním obalu a s veškerým příslušenstvím, které bylo ke zboží přibaleno. Je-li zbožím vaporizér, má zákazník právo na odstoupení jen v případě, je-li vaporizér nepoužitý. Vaporizér je totiž zbožím ve smyslu § 1837 písm. g) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ("zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej tedy není možné vrátit") a proto od kupní smlouvy a jeho dodávce nelze odstoupit, je-li použitý. Nicméně zákazníkům poskytujeme možnost do 20 dní vaporizér vrátit i pokud je použitý. Podmínkou je poplatek 400 Kč, který bude zákazníkovi strhnut. Vrácena mu tak bude zaplacená cena za vaporizér mínus poplatek 400 Kč.

2. Odstupení od smlouvy nám můžete poslat na e-mail info@kvalitnivaporizer.cz nebo v dopise spolu s vráceným zbožím. Není třeba speciální formy odstoupení od smlouvy, stačí napsat, že odstupujete od smlouvy a posíláte nám zboží zpět. Jen je nutné napsat identifikační údaje, ze kterých poznáme o jakou objednávku se jedná, např. přiložit fakturu, číslo objednávky, jméno a příjmení, e-mailová adresa, druh zboží apod. a číslo vašeho bankovního účtu, kam vám máme vrátit peníze.

3. V balíku se zbožím je každému kupujícímu poslán také samolepící štítek od české pošty s názvem "odpovědní zásilka".  Stačí ho nalepit na balík, vyplnit podací lístek a odnést na poštu. Při použití štítku neplatí kupující poštovné. Balík není třeba pojišťovat. Přijde-li nám balík na dobírku s nějakým doplatkem pro nás, nemusíme ho převzít. Zboží musí být poslané na adresu skladu a reklamačního oddělení - KONOTÉKA s.r.o., Šenovská 5, Šenov u Nového Jičína, 74242.

4. Prodávající poskytuje možnost zboží vyzkoušet a použít. Vzhledem k tomu, že je ale vaporizér zbožím ve smyslu § 1837 písm. g) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ("zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej tedy není možné vrátit"), vrácení použitého vaporizéru prodávající zpoplatňuje částkou 400 Kč.

5. Je-li vrácené zboží či jeho součásti poškozené nebo chybí (např. škrábance, zničené sítka, chybějící příslušenství), případně je vaporizér znečištěň tak, že by náklady na jeho uvedení do prodejního stavu překročili částku 400 Kč, je prodávající oprávněn, vrácení takového vaporizéru odmítnout.

7. Jakmile nám vrácené zboží přijde, budeme vás o tom informovat. Peníze odešleme nejpozději v zákonné lhůtě 14 dní.

8. Pokud jste v průběhu objednávky přidali do košíku některý z dárků za 0 Kč, upozorňujeme, že při odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu, zaniká i darovací smlouva a jste povinni dárek vrátit. Neučiníte-li tak, bude vám z vrácené částky pokrácena prodejní cena dárku na našem e-shopu.


Právě jste vložili do košíku