Powered by Smartsupp

Reklamace

 Reklamační řád e-shopu www.kvalitnivaporizer.cz

Na zboží poskytujeme záruku v zákonné výši dvou let. Některé produkty mají od výrobce záruku prodlouženou. V takovém případě jsou podmínky prodloužené záruky uvedeny v popisu zboží nebo v manuálu daného produktu, případně na webu výrobce. Tuto prodlouženou záruku nad rámec dvou let je nutné uplatnit u výrobce a ne u nás.


Jak dlouho trvá reklamace?
Víme, že je to bez vaporizéru težké. 
Reklamační proces ze zákona trvá maximálně 30 dní. Zvaž zakoupení vaporizéru na zapalovač, který by ti pokryl ten měsíc bez vaporizéru. Na něm se nemá co porouchat. Vybírej tady z vaporizérů Dynavap

Nově nabízíme možnost ZRYCHLENÉ REKLAMACE. Ta se dá zakoupit při nákupu vaporizéru za aktuální cenu na eshopu. `
Zrychlená reklamace = odeslání nového vaporizéru do 5 pracovních dní. Platí při uznání vady. 

Tady najdete portál pro zadání reklamace a objednání dopravy: 

 

Postup reklamace ze strany zákazníka e-shopu kvalitnivaporizer.cz

1.    Objeví-li se na vašem zboží závada, pošlete nám ho na reklamaci. Adresa reklamačního oddělení pro zaslání reklamovaného zboží je FIREHAND s.r.o., Masarykovo náměstí 40/24, Nový Jičín, 74101. Zásilku v takovém případě pošlete jako balík do ruky bez dobírky.

Můžete využít i Zásilkovnu. Zboží zabalte a doneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny. Na balíček nemusíte nic psát. Obsluze nahlásíte náš speciální kód pro zpětné zásilky a oni vytisknou štítek. Cena dopravy bude na nás, vy nic neplatíte. Obsluha vám vytiskne potvrzení o odeslání. 

Kód pro zpětnou zásilku je 97734624

2.    Před odesláním balíku nás můžete kontaktovat na e-mailu info@kvalitnivaporizer.cz nebo telefonu 777 865 666, ale není to nutné.

3.    Do balíku přiložte dopis, nebo vzkaz, kde popíšete závadu. Pokud nebude popis závady přiložený, nevíme, že jedná o reklamaci a reklamační proces se zbytečně zdrží. Pokud máte zakoupenou zrychlenou reklamaci, taky nám to napište do dopisu. 

4.    Do dopisu také napište vámi preferované řešení reklamace v případě, kdy nepůjde závadu opravit nebo vyměnit zboží za nové stejného druhu. Jestli chcete výměnu za alternativní zboží, nebo vrácení peněz.

5.    Do balíčku nemusíte dávat fakturu, pokud ji nemůžete najít. V tom případě ale do dopisu napište něco, podle čeho dokážeme identifikovat vaši objednávku – číslo objednávky, vaše jméno a příjmení, e-mailová adresa. Pokud nedokážeme objednávku identifikovat, proces reklamace se zbytečně zdrží.

6.    Zboží odeslané k reklamaci musí být řádně a důkladně vyčištěné. Pokud zboží nesplňuje základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, máme právo odmítnout jeho převzetí a nezahájit reklamační řízení. V takovém případě ho pošleme zákazníkovi zpátky. Pánev byste taky určitě neposlali na reklamaci spolu s přepáleným olejem.

 Postup reklamace z naší strany se liší při klasické reklamaci nebo zrychlené reklamaci: 

Postup klasické reklamace ze strany e-shopu www.kvalitnivaporizer.cz

1.    Jakmile nám reklamované zboží přijde, informujeme vás o přijetí a zahájení reklamačního procesu.
 
2.    Přečteme si dopis o závadě, identifikujeme objednávku a prohlédneme a vyzkoušíme reklamované zboží.

3.    Není-li popis závady přiložený, kontaktujeme vás.

4.    Nejsou-li přiložené ani kontaktní údaje (e-mail, telefon), čekáme, až se nám ozvete.

5.    Pokud známe popis závady a máme identifikační údaje objednávky, do 10 pracovních dnů vás informujeme o tom, jestli reklamaci uznáváme nebo neuznáváme a o dalším postupu.

6.    Uznáme-li reklamaci, vyměníme vám zboží za nový kus. 

7.    Nové zboží odešleme do 30 dnů, pokud ho máme skladem. Pokud skladem není, informujeme vás o tom kdy ho naskladníme a odešleme. Případně navrhneme výměnu za podobný model. 

8.    Pokud nemůžeme zboží do konce reklamační lhůty naskladnit a nevyberete si alternativní zboží, či vám vznikne jiný právní nárok na vrácení peněz, ty odešleme nejpozději do 14 dnů. 

9.    Neuznáme-li reklamaci, napíšeme vám argumenty, proč jsme reklamaci nemohli uznat. Reklamaci nemůžeme uznat například potom, co zjistíme, že závada vznikla chybou uživatele – např. mechanické poškození pádem, „utopení ve vodě“, a z jiných zákonných důvodů.

10.   I v případě neuznané reklamace se snažíme navrhnout přijatelné řešení pro spokojenost zákazníka. Např. sleva na nový vaporizér apod.

Postup ZRYCHLENÉ reklamace ze strany e-shopu www.kvalitnivaporizer.cz

1.    Jakmile nám reklamované zboží přijde, informujeme vás o přijetí a zahájení reklamačního procesu.
 
2.    Přečteme si dopis o závadě, identifikujeme objednávku a prohlédneme a vyzkoušíme reklamované zboží.

3.    Není-li popis závady přiložený, kontaktujeme vás.

4.    Nejsou-li přiložené ani kontaktní údaje (e-mail, telefon), čekáme, až se nám ozvete.

5.    Pokud známe popis závady a máme identifikační údaje objednávky, do tří pracovních dnů od zahájení reklamačního procesu z naší strany vás informujeme o tom, jestli reklamaci uznáváme nebo neuznáváme a o dalším postupu.

6.    Uznáme-li reklamaci, vyměníme vám zboží za nový kus. 

7.    Nové zboží odešleme nejpozději do 5 pracovních dnů, pokud ho máme skladem. Pokud skladem není, informujeme vás o tom kdy ho naskladníme a odešleme. Případně navrhneme výměnu za podobný model. 

8.    Pokud nemůžeme zboží do konce zkrácené reklamační lhůty naskladnit a nevyberete si alternativní zboží, či vám vznikne jiný právní nárok na vrácení peněz, ty odešleme nejpozději do 3 dnů. 

9.    Neuznáme-li reklamaci, napíšeme vám argumenty, proč jsme reklamaci nemohli uznat. Reklamaci nemůžeme uznat například potom, co zjistíme, že závada vznikla chybou uživatele – např. mechanické poškození pádem, „utopení ve vodě“, a z jiných zákonných důvodů.

10.   I v případě neuznané reklamace se snažíme navrhnout přijatelné řešení pro spokojenost zákazníka. Např. sleva na nový vaporizér apod.