Reklamační řád

Reklamační řád

Na zboží poskytujeme záruku v zákonné výši dvou let. Některé produkty mají od výrobce záruku prodlouženou. V takovém případě jsou podmínky prodloužené záruky uvedeny v popisu zboží nebo v manuálu daného produktu, případně na webu výrobce.
Reklamační proces se snažíme co nejvíce zkrátit, aby doba, kdy je zákazník bez zboží, byla co nejkratší. U nás reklamace netrvá zákonných 30 dnů, ale doba od odeslání reklamovaného zboží k nám a ukončení reklamačního procesu zasláním opraveného zboží, nového zboží nebo peněz zákazníkovi trvá v průměru od 7 do 10 dnů.

 

Postup reklamace ze strany zákazníka

 

1.    Objeví-li se na vašem zboží závada, pošlete nám ho na reklamaci. V balíku se zbožím posíláme vždy „odpovědní nálepku od České pošty“. Tu stačí nalepit na balík a donést na poštu. Jestli už nálepku nemáte, adresa reklamačního oddělení pro zaslání reklamovaného zboží je FIREHAND s.r.o., Šenovská 5, Šenov u Nového Jičína, 74242. Zásilku v takovém případě pošlete jako balík bez dobírky.

2.    Před odesláním balíku nás můžete kontaktovat na e-mailu info@kvalitnivaporizer.cz nebo telefonu +420 702 598 907, ale není to nutné.

3.    Do balíku přiložte dopis, kde popíšete závadu. Pokud nebude popis závady přiložený, nevíme, že jedná o reklamaci a reklamační proces se zbytečně zdrží.

4.    Do dopisu také napište vámi preferované řešení reklamace v případě, kdy nepůjde závadu opravit. Jestli chcete výměnu za zboží stejného druhu, výměnu za jiné zboží, nebo vrácení peněz.

5.    Do balíku v ideálním případě přiložte také fakturu. Pokud už ji nemáte, nic se neděje. V tom případě ale do dopisu napište něco podle čeho dokážeme identifikovat vaši objednávku – číslo objednávky, vaše jméno a příjmení, e-mailová adresa. Pokud nedokážeme objednávku identifikovat, proces reklamace se zbytečně zdrží.

6.    Zboží odeslané k reklamaci musí být řádně a důkladně vyčištěné. Silně znečištěný produkt můžeme odmítnou k reklamaci převzít. V takovém případě ho pošleme zákazníkovi zpátky. Mixér byste také neposlali na reklamaci neumytý se zbytky jídla. Pánev byste taky určitě neposlali na reklamaci spolu s přepáleným olejem.

 

Postup reklamace z naší strany

 

1.    Jakmile nám reklamované zboží přijde, informujeme vás o přijetí a zahájení reklamačního procesu.
 
2.    Přečteme si dopis o závadě, identifikujeme objednávku a prohlédneme a vyzkoušíme reklamované zboží.

3.    Není-li popis závady přiložený, kontaktujeme vás.

4.    Nejsou-li přiložené ani kontaktní údaje (e-mail, telefon), čekáme, až se nám ozvete.

5.    Pokud známe popis závady a máme identifikační údaje objednávky, do tří pracovních dnů od přijetí reklamovaného zboží (zahájení reklamačního procesu) vás informujeme o tom, jestli reklamaci uznáváme nebo neuznáváme a o dalším postupu.

6.    Uznáme-li reklamaci, primárně se vždy snažíme zboží rychle opravit tak, aby fungovalo jako před závadou. Není-li oprava v krátkém čase možná, zašleme vám nové zboží nebo peníze, dle vaší volby.

7.    Nové zboží odešleme ihned, pokud ho máme skladem. Pokud skladem není, informujeme vás o tom, kdy ho naskladníme a odešleme.

8.    Pokud preferujete vrácení peněz, odešleme je nejpozději do sedmi dnů. Snažíme se je odeslat co nejdříve, ale musí to projít přes účetní oddělení, proto máme rezervu sedmi dnů.

9.    Neuznáme-li reklamaci, napíšeme vám argumenty, proč jsme reklamaci nemohli uznat. Reklamaci nemůžeme uznat například potom co zjistíme, že závada vznikla chybou uživatele – např. mechanické poškození pádem, „utopení ve vodě“ a z jiných zákonných důvodů.

10.    I v případě neuznané reklamace se snažíme navrhnout přijatelné řešení pro spokojenost zákazníka. Oprava za zvýhodněnou cenu, sleva na nový vaporizér apod.

 


Právě jste vložili do košíku